Semesterpyssel med papper från Maja Design






Den här lite trista anteckningsboken + några urläckra papper från Maja Design fick jag från Stämpelboden.
Precis vad jag behövde!
Men lite nytt omslag och upp piffning behövdes.
slutresultatet blev
ett ställe att samla alla sommar recept: sylt, saft, inläggningar mm
perfekt till alla små urklipp med recept jag samlat ur tidningar
Så här blev boken när den var kvar







Chippisarna som jag trätt bast genom och dekorerat med bokstavsbrads
är hemgjorda.

De små receptbladen, burken + äpplet har jag klippt ut från Maja Design pappersarket
och
fäst med 3D kuddar.
Ett hål i pärmen på fram & baksida med en öljett igenom
 ,har jag sen trätt band igenom och knytit en rosett igenom.
På så sätt kan inga små urklipp trilla ut.
***
Maja Designs papper kommer du snart hitta i Stämpelbodens sortiment.
Där hittar du oxå en mängd olika amå anteckningsböcker att klä in
(även en hel del andra askar i olika storlekar, burkar , pennfodral mm finns i butiken)

Ha det så gott // Mariante


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men vilken fin pärm det blev! Hoppas att ni hinner visa hur man altrar på träffen i november. Jag längtar!!!

2008-08-11 @ 00:55:32
URL: http://lillis70.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0