Det bidde ett litet kort, med en alldeles ny stämpel.

Värmen torkar ut min kreativitet, men ett litet kort kunde jag inte låta bli att skapa.
Den underbara stämpeln är en NYHET, som släpps inom kort.

(f.ö många nya stämplar som släpps de närmsta veckorna...WOW, säger jag bara!)
Jag har sett allihopa och ni kommer vilja ha varenda en av dom!
Helt underbara .....

Den  ni ser på bilden ,kommer hamna på min favorithylla, för jag överanvänder nästan stämplar med gammal handstil.
Att denna har en underbar liten ros i hörnet är ju ett stort plus!

Å här kommer kortet



Lite tårtpapper även här.
Mycket fluid chalk och distresser
Självhäftande strass stenar från KaiserScrapbook
Ett gammalt spänne från syskrinet.
Ritade stygn, prickar och bågarna är klippta med mönstersaxen.

***
Hoppas vi ses på

Stämpelbodens Scrapmaraton 

nu i helgen 14 Juni
Läs mer och anmäl dig
 HÄR

Sommarhälsningar/Mariante


Kommentarer
Postat av: mia.t

Ett vackert kort med en av de underbara nya stämplarna! Ser fram emot helgens mara.



//mia

2008-06-11 @ 22:03:03
Postat av: Milo

Tack för en HELT UNDERBAR dag!!!! Sååå trevliga människor, så god mat, och bara så.... perfekt!!!! I love you!!!! Och så skoj att träffa "gamla brevisar" igen från förr! Goa människor!!!



PuckoAnnika, ni är bara så bäst!!!!!



På återseende! =)

Puss å kram Milo

2008-06-14 @ 23:53:22
URL: http://mlilja.net
Postat av: Christine

Tack för en hel underbar trevlig dag med mycket god mat, trevliga människor runt omkring sig och så mycket inspiration man får av alla duktiga scrappare/kortmakare som var med på maran.

Håller med Milo Puck o Annika när är bara så bäst.

Tack Kerstin för matservicen.

2008-06-16 @ 10:56:07
URL: http://christinereinhold.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0