Kommer i veckan & Fyll Gluggen tävling...


... i stugan!
Njä kanske lite tidigt men med snön kommer julstämningen...
Kanske är era granar lika vita och sprakande som denna?


***
Skynda, skynda, skynda...
Det bokas redan för fullt inför nästkommande Mara den 7/2 - 09
Så vill du vara säker på att få en plats på StämpelBodens allra roligaste jippo -
BOKA NU!

Vi har också fått in en hel del läckra stämplar!
Vad sägs om dessa söta spänner och byttor - kanske sätta en julblomma i eller låta advetsljusen få brinna i dem!



***

I veckan kommer Christine inspirera med en massor av vintriga och frostiga alster...
Så håll koll för här kommer det verkligen att Glittra och Glimmra - Spraka och Gnistra!
Det blir också steg för steg i både maskeringsteknik och blandad kompott av inspirations alster...


***

NY TÄVLING
Missa inte heller vår nya och helt fantastiskt roliga tävling med start idag...
Denna tävling vill vi att du ska fylla gluggen på nästa stämpelkit, som har temat:
Tro Hopp & Kärlek!

Här läser du mer om
Fyll Gluggen!



Vi kommer också fortsätta Bloggjaga
och vi letar ju givetvis efter just dina fyndiga och inspirerande alster,
så se till att lämna länkar här hos oss.

För du vill väl också vinna en stämpel RAK!?

***

Nästa helg kommer vi också att presentera Etapp 2
i vår stora jultävling...

***

Missa inte heller Skyltsöndagen den 30/11
då vi kommer att välkomna julen med pepparakor och glögg...
Juliga erbjudanden och
prova på kurser....

Jag hoppas verkligen att vi ses då och där...

***

Själv ska jag upp till pysselrummet och ordna önskelistor...
Dessa ska jag alldeles snart skicka ut till mina vänner,
som kommer att ge dessa fyllda med önskade ting tillbaks till mig...
Då vet jag vad de vill ha, och det underlättar så mycket i julklapps shoppingen,
och så tycker jag det är roligare att springa runt på stan med dessa söta istället för vanliga tråk-lappar!
Smart va?!


Resultatet får ni se i morgon och kanske även någon mer rolig överraskning!
För när spontan YooRee pysslar, då händer det ofta allt möjligt oväntat!
;P

***

Massor av kramar och hälsningar från Hela gänget!


Kommentarer
Postat av: Mamman pysslar

Kul med besök i min blogg.

Jag kommer snart att uppdatera men lite julkort...

2008-11-23 @ 23:58:40
URL: http://mammanpysslar.blogg.se/
Postat av: Cessan

Nu har jag gett mig in på mitt första försök av att altra en bok..blev inspirerad av boken ni gjorde tidigare..min kommer dock inte bli lika snygg men alla barn i början.

Den kommer upp i min blogg på Fredag..hälsa gärna på =)

2008-11-24 @ 21:29:04
URL: http://cessan78.blogspot.com
Postat av: Linn

Mye kjekt å la seg inspirere av her!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0