Här går det undan - ännu en RAK:et avfyrad...



Hej hej igen...

Tänk att Bloggjakten fått ett sådant enormt gensvar, med så mycket vackra alster att beskåda överallt..
Vi i DT:gänget är så glada att vi bestämde att ännu en RAK måste vidare bums...

Denna gången blev det Anneli Pettersson underbara Tomtekort...
Tack för all inspiration du ger oss, och för alla andra läckra alster du bjuder på!

*tipptapp tipptapp*

Undrar vem denne tomte ska hälsa på?



Kanske är han på väg till denna söta tös??



Annelis beskrivning av kortet.
Julkortet ville jag få i gammeldags stil och jag har använt den underbara
tomten i skorstenen. Tomten är målad med ProMakers pennor, texten
runtom har jag skrivit dit förhand. Har använt mörkbrun fluid
chalk och sedan lite glitterlim på snön för att få lite bling
:-).
Jag valde pappret Juletid från Maja Design där jag har
använt både fram och baksidan på pappret. Den lilla remsan under tomten
är från baksidan av pappret. Har använt mörkbrun fluid chalk på
kanterna på pappret för att få det att se lite gammeldags ut. Mellan varje
tomte på den lilla remsan har jag satt dit vackra rhinstens stärnor i brons.
Blommorna är utstansade från punch och sedan har jag använt 
CB Embossing script. För att få blommorna ska se lite mer gamla ut,
chalkade kanterna något på blommorna och satte en rhinstens stjärna
i mitten,och lade luddigt snöre under blomman. Slutligen satte jag ett
härligt rostbrunt band med en härlig lyster på kanten av kortet och
knöt en rosett.



&
Vi på StämpelBoden passar också på att ge er en varm hälsning i höstkylan
och hoppas att denna ska värma er lite...


Snart får ni också veta mer om vår
Stora Jultävling!
Men för att inte avslöja för mycket kan jag ju viska:
Desto fler ni blir, desto mer ni får...

RAK?
Då vi fått flera frågor kring vad en RAK egentligen är tycker jag att det behövs en liten förklaring av detta!
En RAK är förkortningen av:
Random Act of Kindness.
Vilket innebär att man skicker en liten gåva till någon bara för att vara snäll.
Det finns inga förpliktelser på att få något i retur,
och RAK:en kan vara värd mycket eller lite, eller vara hangjord eller köpt.
Ja, det kan vara vad som helst.
När vi skickar RAK:ar i Bloggjakten innebär det att vi skickar en Stämpel som gåva!

Massvis med hälsningar RAK:gänget!


Kommentarer
Postat av: Christine

Grattis Annelie.

2008-10-28 @ 08:59:00
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: Hoppetossa

Den här Tjejjen har jag beundrat många ggr i hennes blogg!

detta var du väl värd!

Grattis Annelie

2008-10-28 @ 09:20:35
Postat av: Anneli

Tack så jätte mycket!!!

Jag blir så glad skuttar runt i en glädje dans.

Jag bara älskar dessa stämplar, de är ju bara så söta!



TACK SNÄLLA för dom fina kommentarerna här och i min blogg ni är så välkommen tillbaka när ni vill



Tusen tack !!!

2008-10-28 @ 09:55:04
URL: http://anneli.segeson.se
Postat av: Petraso

Underbart kort!!

så tråkigt att jag inte kan vara med på maran i helgen.... dum helg för våran sportiga familj!!

hoppas på bättre tur till våren... får väl försöka hänga på Jultävlingen i stället

2008-10-28 @ 11:53:03
Postat av: Lotta

Grattis Annelie!

Vilket underbart kort.

2008-10-28 @ 12:57:07
URL: http://oppipop.blogg.se/
Postat av: scrapamy

det här med bloggjakten är spännande. Grattis ni som vunnit. AMY

2008-11-03 @ 19:28:26
URL: http://scrapamy.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0