Ny DT från Norge!!

Vi vill hälsa vår nya DT Marit Olberg från Norge hjärtligt välkommen i vårt gäng på Stämpelboden.
Det ska bli roligt att få kort från fler som inspiration här på bloggen! =)

Här kommer en liten presentation av Marit själv.
Missa inte att besöka hennes hemsida som står längst ner i texten,
och de superfina korten idag är det Marit som har gjort!



Litt om meg.


Ganske laidback sier mine venner, rastløs sier min mamma. Begge deler sier jeg og tusler bort til hobbypulten min. Der flyter det av stempler og papirer og pynt og farger. Jeg har alltid likt å pusle med papirer. For 4 år siden oppdaget jeg at mange delte denne interessen med meg på nett. Jeg begynte med scrapbooking, men nå er det mest kort jeg lager. Jeg holder også kurs for butikker og privat.


Jeg liker å leke. Ulike teknikker, ulike typer stempler. Alt skal prøves. Nå er jeg så heldig at jeg skal få boltre meg med stempler fra stempelboden.


Foruten å pusle med  papir er jeg glad i jobben min som lærer på en ungdomsskole. Jeg liker å lese og å trene. Jeg er veldig glad i friluftsliv og turer i fjellet. Jeg liker å bruke tid med hund, venner og familie. -Også liker jeg å gjøre ingentingJ


Lykkelige gaten har nabolaget mitt blitt døpt. Det passer bra. Vi er tre venninner som bor i samme rekkehusrekken. Lykkelige gaten ligger rett på utsiden av Hønefoss, en middels stor by, 6 mild nord for Oslo.


Dere finner meg på bloggen min http://maritospapirblogg.blogspot.com/   




Ett kort av mangajente med malebakgrunn, fargelagt med promarkers.
Tjej med kappa



Her har jeg fargelagt med distress ink og har lagt på litt glitterlim.


Betty i fotölj


Och slutligen så påminner jag er om att ni ska gå in i Tävlingsbloggen och
rösta på vilket julkort ni tycker mest om! =)

Kram Milo


Kommentarer
Postat av: Christine

Välkommen till vårat gäng Marit.

Underbara kort, det ska bli spännande att få se fler alster.

Kram

Älgen

2009-08-26 @ 11:27:34
URL: http://[email protected]
Postat av: Aud

Grattis med DT-plassen, Marit!!!



Herlige kort du har laget!



Klem,

Aud

2009-08-26 @ 14:34:22
URL: http://audsn.blogspot.com/
Postat av: Annika/ Stämpelboden

Hej Marit och hjärligt välkommen till oss!!!!!

Vilka fina kort......ska bli såååååå spännande att se mer. Kram Annika

2009-08-26 @ 19:46:34
Postat av: Setterfreak

Välkommen i gänget!

Skall bli spännande att se vad du kommer att presentera här i bloggen framöver! Hoppas att du kommer att trivas med oss och våra stämplar!

Kram Ulle /Setterfreak

Stämpeldesigner hos Stämpelboden

2009-08-27 @ 07:54:14
URL: http://setterfreak.blogg.se/
Postat av: MaritO

Tusen takk:) Jeg gleder meg til å være sammen med dere jeg også:)

2009-08-29 @ 23:05:48
URL: http://maritospapirblogg.blogspot.com/
Postat av: Anita/AniLi

Välkommen till oss Marit!

Mycket fina kort du gjort, ser fram emot att få se mer av dina alster här!

Kram/Anita

2009-09-04 @ 18:24:26
URL: http://anilisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0