Grattis till våra oktobervinnare - Yiiihaa

Hej hopp... nu är det dax!
Ja, det var sannerligen en hård kamp mellan tävlingsdeltagarna där varje röst var betydelsefull.
Å, jag förstår varför - för så mycket fina bidrag det var i denna tävling.
Jag har bara suttit och myst bland alla läckra alster och faktiskt fortfarande inte fått en egen favorit,
så det var skönt att lämna avgörandet i andras händer... ;P

Vi är mycket stolta över er enorma talang och förmåga att fånga ett tema genom foton, stämplar och färgkombinationer...
Ni ÄR Grymt duktiga allesammans...

1:a
Men tillsist blev detta läckra alster röstarnas favorit! LO:n "Lyckans minut" är skapd av Anneli Pettersson:
Vi önskar Grattis, Grattis och hurrar och ropar för fullt. 
Anneli har nu blivit 200 kr rikare i StämpelBodens läckra stämplar!



2:a
Andraplatsen som vi lottat ut bland samtliga deltagare går till Sofia Nilsson och hennes LO "Din lycka är min":
*yiiihaaa, grattiis*
 Sofia är nu 100 kr rikare i StämpelBodens underbara stämplar!




Röstvinst
Som extra tack för alla röster och det stora engagemanget
har vi ju också lottat ut en stämpel bland våra röstande.
Grattis önskar vi här till:
Katarina Johansson
som även hon kommer att få ett brev med posten!

&
Sist men inte minst tackar vi alla som deltagit i denna tävling för era underbara och mycket inspirerande alster.
Vi hoppas att alla som varit med kommer att fortsätta deltaga i våra tävlingar och ta del av våra event.

För nästa tävling kommer redan på Lördag. Ja, då är det dax för
StämpelBodens STORA Jultävling!
Missa inte den!

Massvis med Kramar & Hösthälsningar
YooRee med team!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Ååååh!!!!! Tack ALLA som röstade på mina bidrag!!

Blir så glad och dansar runt =) =) =) Jag blev väldigt glad och stolt.

Är vääääärldens lyckligaste nu! Tack tack tack tack tack ...

Nu ser jag fram i mot Stora Jultävlingen :-)))

2008-10-30 @ 07:13:25
URL: http://anneli.segeson.se
Postat av: Christine Schärfer

Först ett stort grattis till Anneli. Måste säga att så fort jag såg den så tänkte jag:"Oh, skit,(ursäkta uttrycket) jag kommer inte att vinna." Den var klart bland mina egna favoriter.



Tack Stämpelboden för era rolga tävlingar och att ni är så snabbt med röstningar och resultat. När man delta i tävlingar. Det värsta är att vänta på resultat. Åtminstone när det gäller mig.



Ser framemot på lördag och nästa tävling!



Tack och hej!



Christine S

2008-10-30 @ 10:07:47
Postat av: Anneli

Glömde säga Stort Grattis till Sofia jätte härligt kort jag gillade färgsammansättningen,

kanon snyggt…..

Lite festligt att vi skrev om ”lycka” bägge två…

2008-10-30 @ 10:53:47
URL: http://anneli.segeson.se
Postat av: yoli

Ja, tackar också er som varit fantastiskt duktiga och för era underbara alster... Ska bli kul att se vad ni hittar på för kul med stämplarna sedan!!



Ja, jag är också laddad inför Lördagen som tusan!! :D Ska bli så rolig!! Och jultävlingen kan jag lova kommer bli kanonkul!!



Kramar Yoli

2008-10-30 @ 16:47:49
URL: http://yolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0