Oktobertävling - Stämpla på din Layout...

Hej hej..

Nu är det tid för nästa tävling, och då vi haft flera korttävlingar blir det  denna månad en scraptävling utefter följande skiss. Temat kommer att vara fritt med kravet om att det ska återfinnas minst ett stämplat motiv ur StämpelBodens EGNA kollektion av stämplar. För att se aktuella stämplar kika in i StämpelBodens e-butik , även stämplar ur kittet är tillåtna! (Stämplar från Reprint eller andra märken är alltså ej tillåtna!)

Priser:
1:a pris (röstas fram) Stämplar till ett värde av 200kr
2:a pris (lottas ut) Stämplar till ett värde av 100kr

Här kommer skissen och jag hoppas att ni blir riktigt inspirerade och låter fantasin flöda...



Regler:
Formatet ska vara 30x30 cm och max ett bidrag/person.
Ska finnas med minst ett stämplat motiv ur StämpelBodens EGNA kollektioner, men på valfri plats på layouten. Återfinns andra stämpelmärken diskas bidraget, och det gäller även andra märken som StämpelBoden säljer (ex. Reprint o dyl). Dekorationerna måste inte vara blommor, men ska vara placerade enligt skissens angivelser. För övrigt ska skissen följas.

Bidraget ska vara både anonymt och obeskådat innan tävlingen avgörs. Därefter är det fritt att publicera dem i bloggar och forum.  

Inlämning:
Bidraget ska vara mig tillhanda senast Onsdagen den 22 Oktober 24.00. Ta kort på ditt bidrag och skicka det till [email protected] Döp mailet till Tävling OKTOBER. Jag vill också att ni skriver med namn och adress i mailet.

Alla mottagna bidrag kommer att få en personlig bekräftelse av mig, så om du inte får svar på ditt inskick innan slutdatum ta åter kontakt.

Vem vinner?
Jo, första priset röstas fram och andra priset lottas bland alla deltagare. :D

Så sätt er nu i pysselvrån och låt geniknölarna jobba. Jag väntar ivrigt vid mailen på era läckra bidrag!

Stora Lycka till- kramar
Yoli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0