Varmaste tack till Christine & en mycket glad nyhet!

Hej alla nyårs sugna bloggbesökare!

ib. Kuvert med hjärtan

 Idag vill vi ge våra varmaste tack till Christine,
som under en mycket trevlig och härlig tid har inspirerat oss här i StämpelBodens blogg som gäst-designer.
Christine kommer givetvis fortsätta att inspirera i sitt egna lilla kryp in,
så för er som vill fortsätta att ta del och njuta av hennes alster besök hennes blogg:
http://www.christinereinhold.blogspot.com/

Här är lite av Christines fantastiska alster under hennes gästperiod hos oss:
Titta och förundras av denna kreativitet:










Men detta är absolut inte det sista vi ser av Christine här på StämpelBoden!
För med mycket glädje och med stor ära för oss är nu Christine vår Värdinna!...
Att vara värdinna innebär att hon kommer vara med som en nyckelfigur under evenemang -
att finnas där för gästerna på våra maror och mässor, å på så vis också fortsätta vara en stor inspirationskälla.
Så när Christine tackade ja till detta var vi givetvis mycket glada,
ja, en riktig ära för oss att få ha Christine med oss vid dessa viktiga tillfällen!

Så vi tackar för avslutat uppdrag,
men blickar fram med glädje över nästkommande!
:D

rd. Alv med hjärta

***

VÄLKOMMEN
önskar vi också allra häftigaste och coolaste
Petraso
som under Januari kommer att gästa oss och dela med sig av dn fräckaste inspiration i härligt ungdomlig mangastil!
Gissa om ni kommer bli förvånade över hennes kreativitet å skaparglädje!

å. Kille med händerna i fickan å. Tjej med kappa

***

Massor av kramar och nyårs hälsningar till er alla...
Kramar Puck o Annika
med DT-team


Kommentarer
Postat av: Christine

Jag tackar så mycket för dessa vänliga ord. Det har varit lärorikt att få vara Gäst DT för man har så många duktiga kollegor här på Stämpelboden och så mycket fint att jobba med. Det ska bli spännande att vara värdinna och ta hand om er gäster som besöker oss.

Önskar er alla ett Gott Nytt År.

Vi ses på maran den 7 februari 2009.

Christine

2008-12-30 @ 20:29:30
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: petraso

Tusen tack för Välkommna det! Hoppas Jag kan inspirera !!1 Älska ju dom superhäftga stämplarna!!!!

2008-12-30 @ 20:52:15
Postat av: Elisabeth

Tack Christine och välkommen Petraso!



Kikade egentligen bara in för att tala om att den snurkliga granstämpeln numera finns i Basic Greys galleri... Ni hittar till den via min blogg!

2008-12-30 @ 23:41:47
URL: http://paperart.wordpress.com
Postat av: Annika

Hej svejs! Jag såg att ni hade varit och lämnat en kommentar hos mig ang. er bloggjakt. Jag vet inte riktigt vad bloggjakten går ut på, men jag blev i alla fall glad över kommentaren och vill önska er ett riktigt Gott Nytt År! Jag är ofta här och följer er blogg och tittar och inspireras av alla era fina alster!

2008-12-31 @ 08:30:00
URL: http://blogg.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0