Alver, älvor & gothiskt från Milo

Jag är alldeles kär i alla älvor och alver som finns i Stämpelbodens sortiment.
Här nedan kommer lite kort jag har gjort med ett par av dem.

 Stor Älva





Det här är min adressbok. Det är något år sen jag gjorde den, men den
hänger med ännu. Jag älskar när det är murrigt och detaljer.
Svampluva



Det här kortet hade jag med i en tävling för nåt år sen.





Jag är väldigt förtjust i svirlar och blommor, men det har ni nog märkt på
mina kort vid det här laget. Det är snygga detaljer.
Undrar vad den här älvan sitter och klurar på... ?

Sittande Älva



Stor sten



 Döskalle



Ett kort lite åt det gothiska hållet. Kistan har jag klippt ut, och korset har jag
oxå ritat själv och klippt ut. Jag har satt brads som spikar i kistan, och blingstenar
på korset för lite detaljer.

Prinsessa/Lady

Massa kramar från mig// Milo

Kommentarer
Postat av: christine

Lika detaljrika o underbara som vanligt. Härliga alster.

Christine

2009-04-05 @ 14:09:42
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: gittan

De 2 sista va ju helt underbara!

2009-04-06 @ 08:30:20
URL: http://pysselninjangittan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0