Ödlan Östen





Jag har haft glossy glaze på vingen och lite andra smådetaljer.
Hur klarar man sig utan glossy glaze undrar jag? Det är verkligen
förbrukningsvara på högsta nivå här. Jag använder det på alla mina kort.

Hjärtat, svirlar, siffra och namnet är utstansat.

 Draken Östen



Glitterlim runt kanterna på blommorna. Och spets är en snygg detalj!



Ödlan Östen är söt i alla färger!
StenarStor stenStenar

Och vet ni! Det är jätteskoj när ni kommenterar våra inlägg!
Kritik eller bara ett hej! =)

Inom kort kommer det en tävling på vår tävlingsblogg! Så håll utkik!!
Jag meddelar även här inne när tävlingen är uppe!

Kramar från Milo

Kommentarer
Postat av: petraso

Hann är för söt en där östen....

2009-04-26 @ 10:48:27
Postat av: Jenny L

Vad kul med en tävling, det ser jag fram emot!

2009-04-26 @ 16:07:04
Postat av: Setterfreak

Blev alldeles chockerad Milo....alla dessa färger :-)

Ser ju att det är din touch på korten, men är inte van att se kort av dig som inte är lite "dova" i färgerna....jättesnyggt iaf....

Östen är bara för söt.....



Kram Ulle

2009-04-27 @ 09:47:51
URL: http://setterfreak.blogg.se/
Postat av: Christine

Östen är så söt och korten med.

Härliga alster.

Christine

2009-04-28 @ 11:52:40
URL: http://christinereinhold.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0