Text i spjutbanderoll

 Spjut banderoll

StenarMasken.Stor sten 

Det är precis lagom att skriva GRATTIS i flikarna på spjutbanderollen.
Larven är söt, den kan man sätta lite hur man vill, att den kryper rakt
eller snett, eller dyker upp ur en skylt etc.

Trollkarl






Jag har använt mig av en hel del 3D-kuddar för att få upp motiven på
olika ställen. Jag limmar nederkanten och sätter 3D-kuddar på överkanten,
eller oxå kuddar under hela motivet, lite beroende på hur jag vill ha det.



Motorcykel 1

Cool tjej med sin hoj. Perfekt att ge till MC-bruden! Det röda som skymtar
i hörnen på hörnstämpeln är små nageldekorationspärlor.
Jag har använt stickles på blomkanterna & skruvbrads för tuffare detalj.

Tjej med kappa



Döskalle framifrån

Här har jag använt mig av spjutbanderollen igen, men den här ggn har
jag skrivit ett namn i den. Jag har använt glaze på stången, för lite
metalleffekt. Boken och spränggrejerna har jag skrivit ut från nätet.

Döskalle från sidan

Uppe i vänstra hörnet har jag satt lite punchinella. Det blir lite annat
än bara papper på kortet. =)

Döskalle 2

 Spjut banderoll
Massa kramar Milo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0