Alla Hjärtans Dag

                      Hjärta av hjärtan           Hjärta av småblommor           Hjärta av hjärtan


En trevlig Alla Hjärtans Dag på er
Ni har väl redan gjort era kort och annat som ni ska ge bort idag, eller?
 Annars kommer här ett par enkla sista minuten tips



Först ett enkelt men ändå personligt kort. Till detta jag använt MUN stämpeln som jag tycker
blir så läcker när man stämplar upp den i rosa och rött. PUSS & KRAM stämpeln passade så bra
till dessa pussar tyckte jag och för att göra kortet lite mer spännande delade jag upp motivet i
mindre bitar innan jag monterade den på ett kort i röd cardstock


Mun



Fyllt hjärta          Fyllt hjärta           Fyllt hjärta





Eller varför inte överraska din partner med ett par kärleks lappar, ut placerade på
diverse ställen i hemmet (t ex på badrums spegel, på kylskåpet, på eller i
(om man vågar chansa) favorit kaffekoppen m m )
Dessa blir extra personliga med några fina stämpeltryck och en personlig text.
Bara fantasin sätter gränser... (du hittar länkar till stämplarna jag använt i detta inlägg)


Hjärta, öppet



                          

Eller så kanske kan något av mina förra tips till Alla Hjärtans Dag inspirera er 
att  "slänga ihop" något så här i sista minuten


Hjärtan på snöre


Då detta är mitt sista inlägg som Gäst-DT hos Stämpelboden vill jag avsluta med
att visa mitt favorit troll, lite i repris men ändå på ett nytt sätt.


 
Den här gången fick han pryda ett flaskkort, den glade filuren.
Jag har använt nästan samma stämplar som till mitt altrade choklad men den här gången
stämplade jag bara "swirls" med linjeängeln runt kanten i distress färgerna Antique Linen och Peealed Paint
Även trollet är färglagt med distresser. De små hjärtarna är stämplade med Worn Lipstick och
precis som på chokladen stämplade jag av den mesta färgen på ett annat papper innan
jag stämplade på flaskkortet för att få en ljusare färg och den slitna looken. Chalkade runt kanterna
med bruna färger och målade dit sömnads -streck med en svart penna. Jag har även använt den härligt
snirkliga TACK stämpeln som passade så bra till alla de andra swirlarna.



Och med det här glada trollet vill jag TACKA för mig
Ett stort TACK till Stämpelboden och DT-gänget för att jag fick äran att vara Gäst-DT här ett tag.
Och ett stort tack för alla härliga kommentarer jag fått under resans gång.
Jag hoppas ni alla får en trevlig Alla Hjärtans Dag nu med mycket kärlek och skoj
Många Kramar Cyllan


Kommentarer
Postat av: Christine

Tack Cyllan för dina underbara alster och hoppas att du får en trevlig Alla Hjärtans Dag själv.

Christine

2009-02-14 @ 12:12:04
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: Petraso

Så snyggt Cyllan du har inspirerat massor!

2009-02-14 @ 15:13:51
Postat av: Annika/Stämpelboden

Riktigt, riktigt fina och tuffa......

2009-02-14 @ 22:05:45
Postat av: Puck i Stämpelboden

Snyggt o lagom ,har själv inte gjort något tills idag så jag får väl lifta dig :)

Tack för allt fint som du har inspirerat oss med,ha en trevlig helg så återkommer vi till din blogg o njuter .Kramar Puck

2009-02-14 @ 22:27:01
Postat av: Anneli

Så härligt flaskkort, du inspirerar mig hela tiden . Det är så roligt se vad du hittar på

Kommer till din blogg nästa gång. // Kram ANneli

2009-02-15 @ 15:35:26
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com
Postat av: Yoli Design

hihi det trollet passar dina alster perfekt...

man blir lixom alldeles busigt glad när man ser dem!! :D



Tack själv Sylvia... ;D

kraaaaaaaaaaaaaaam

2009-02-16 @ 10:40:13
URL: http://yolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0