Presentation av vår gäst-DT Petraso

Petra "Petraso" Gustavsson



Petraso har följt med som ett "artistnamn" sedan jag i 13 års åldern blev förtjust i Picasso....:)

Jag har började med stämpling hösten 2005 genom en vän som gått på kortkurs på våren innan.


Jag har jobbat yrkesmässigt med få färg på papper sedan 1989 så fastnade väldigt snabbt och har sedan dess hållit på med kort.


Har en rätt egen stil men mycket humor och ibland lite udda saker på korten och gärna att göra scener.

Gillar också vintagestilen och är väldigt flexibel i mitt skapande och korten blir väldigt lätt mycke 3d på...


Har fått äran att skapa med Stämpelbodens manga serie och med Engqvist stämplarna.

Ni har sett en del av mina alster och det kommer mer.


Kommentarer
Postat av: Setterfreak

Är ju bara så grymma dina kort. Ser fram emot fler!

Man kan se då man tittar ute på nätet vilka som är à la Petraso och det tycker jag är så underbart att du har din alldeles egna stil!





2009-02-24 @ 16:46:28
URL: http://setterfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0