Förändringar hos Stämpelbodens DT team....

Vi vill börja med att  säga...

Tack Mariante

Vi säger nu farväl till Mariante som har inspirerat inte bara er utan även oss 
med sin fantastiska kreativitet och sin Mariantiska stil med tagsen,
det är nu något som alla gör i sitt skapande med tags.

Vi önskar dig all lycka i framtiden med ditt skapande och tackar för en tid fylld av inspiration.

Hälsningar PuckoAnnika m team

Tack Yoli " YooRee"

Det är med sorg i hjärtat vi nu motvilligt meddelar att YooRee valt att gå vidare o lämna sin DT plats hos oss.

Så vi tackar nu dig för tre fantastiska år ,du har inte bara skapat så mycket vackert som pryder vår bod,
utan även givit färgläggningen en helt ny dimension.

Vi och våra kunder kommer att sakna inte bara dina fantastiska alster 
utan framför allt din glada & pigga personlighet som vi har haft glädjen att njuta av.

Lycka till med allt du kommer att företa dig i framtiden 
och följa ditt skapande kommer vi givetvis att göra via din blogg.

Hälsningar PuckoAnnika m team
Välkomnar gör vi nu vårt nya DT team:
Vi har glädjen att presentera våra nya och fantastiskt duktiga DT tjejer!
Att vi har valt dessa otroligt duktiga kortmakare är inte konstigt,
vi har här nämligen tre tjejer som använder våra stämplar på ett helt fantastiskt sätt
 vilket ni snart kommer att bli varse.

En närmare presentation kommer det att bli här på bloggen i det närmaste.

Milo

Stamparina

Gäst DT:Petraso 

Välkomna till oss på boden vi ser fram emot massor av härligt skapande o massor av inspiration!

PuckoAnnika m team

Kommentarer
Postat av: petraso

Ja Vi kommer sakna Yooree och Mariante massa!!!

Kram tjejer

Men deras bloggar kommer besökas ofta för inspiration!



2009-02-19 @ 09:56:57
Postat av: Setterfreak

Håller med Petraso!

Ni kommer att vara saknade och vi ses väl ändå på bloggar och dylikt!

Skall dock bli kul att se vad våra nya DT's har i rockärmen, vi kommer att få massvis av inspiration det är jag säker på!

Vi har ju under hösten fått massvis med inspiration av alla duktiga gäst DT's som alla skapar olika vilket ger en härlig blandning med tekniker och inspiration till alla då man kanske kommer ihåg tekniker som man pysslade med för längesedan , detta vet jag att Stamparina t ex är en hejjare på...att få "uråldriga" tekniker att se superkul ut.... Kram till er alla, nya som gamla!

/Setterfreak

2009-02-19 @ 10:17:29
URL: http://setterfreak.blogg.se/
Postat av: Sofia (skberg74)

Tack till gamla DT tjejerna, kommer följa er via era bloggar, vill ju inte missa den inspiration ni ger.

Till nya DT-gänget vill jag säga välkommen och jag ser fram emot att inspireras av er.

Kram till er alla och lycka till

2009-02-19 @ 11:28:53
URL: http://skberg74.blogspot.com
Postat av: Milo

Tack för att jag får vara med i ert gäng! En stor ära, och det ska bli sååå roligt! =)

STOR KRAM

2009-02-19 @ 12:31:05
URL: http://mlilja.net
Postat av: Tiggy

Ska bli roligt att se alster från nya gänget. :)

2009-02-19 @ 13:37:23
URL: http://www.tiggys.blogspot.com
Postat av: Hoppetossa

Såklart är ni alla välkommna även till min blogg om ni vill se mer Mariantiska alster!

Där bjuder jag på lite hantverk så som scrap och kortmakeri mm

Lycka till säger jag till det nya DT-gänget hoppas ni är taggade å ta över kladdandet & kletandet !

2009-02-19 @ 16:44:44
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se/
Postat av: Stamparina

Jag är så glad och stolt över uppdraget. Hoppas på mycket inspiration!

Kram

/Stamparina

2009-02-19 @ 17:35:35
URL: http://stamparina.blogg.se/
Postat av: Eva P

Måste bara säga att det var ett väldigt konstigt ordval i avtackningen på er DT det låter nästan lite elakt faktiskt.

Kladdar och kletar är väl inget som en så duktig tjej gör?



2009-02-20 @ 20:52:16
URL: http://evaspysselrum.blogger.com
Postat av: puck

Så jag får börja om ..jo det är faktiskt jag som har skrivit detta med ett leende på läpparna för mina händer och min pysselplats har varit lika kletiga och kladdiga som Mariantes och ännu värre när jag har försökt att göra likadana att anv distresser-perfektpearl o utee är kladdigt värre ,detta är ju som jag skrev något som alla sitter o gör med sina tags nu och illa menat var det absolut inte .

Jag tar givetvis bort texten och skall försöka att sedan anv ett annat ordval när jag beskriver tags tillverkningen .

Puck

2009-02-21 @ 09:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0