Tackar tackar för all inspiration....


... gör vi på StämpelBoden till
Lillis70 & Cyllan
som under december och nu in på vårkanten gästat oss och
delat med sig av all sin skaparglädje.

Mer fantastiskt än det ena å än det andra har alstrena de visat upp varit...

så här kommer en liten åteblick på Lillis läckra alster...





***

Å här har vi en liten återblick på Cyllans underbara skapelser:





***


TACKAR

för mig gör också jag -
YOLI/YooRee

som bestämt mig för ett längre DT-uppehåll.
Jag har aldrig skapat utan DT-rollen och känner att det är ett spännande och outforskat område för mig.


Ja, resan har varit lång och inspirerande med ett intensivt skapade och med stor glädje...
Å det har verkligen varit helt fantastiskt att jag fått dela denna resa tillsammans med såväl
StämpelBoden, såsom kunder, kursdeltagare och maragäster och bloggbesökare...
Ja, tillsammans har ni verkligen fått mig å växa som både människa och som designer.
Många vänner å minnen har man samlat från dessa nästan tre år som gått..

Men som många av er kanske märkt har scrapp och stämpling legat på hyllan för mig ett tag,
och jag längtar tillbaks till målarduk och pensel igen.
Det finns så många oupptäckta och oprövade kreativa vägar jag vill ta,
det finns så många medium och uttryckssätt som jag vill prova på...
men ack så tiden är knapp...
:P

Så med sorg i hjärtat men med glädje i skaparsinnet
styr jag min kos mot färg, kladd och konst...
å självklart kommer jag att knåpa ihop ett å annat papperpyssel också...

Så TACK StämpelBoden,
tack alla kunder å besökare..

Många kramar å hälsningar från YooRee

***



image40

***


Kommentarer
Postat av: Sofia (skberg74)

Tackar för all inspiration ni gett mig under eran DT tid.

2009-02-16 @ 12:21:59
URL: http://skberg74.blogspot.com
Postat av: scrapamy

Tack YooRee för att jag fått träffa dig och se dina fina alster. Lycka till med dina projekt. KRAMAR Amy

2009-02-16 @ 15:32:35
URL: http://scrapamy.blogg.se/
Postat av: Cina99

Tack själv!!! Lycka till med "kluddet" ;)

2009-02-16 @ 19:06:21
URL: http://cina99.bloggagratis.se
Postat av: Christine

Tack Lillis70 och Cyllan och Yooree för er inspiration och självklart kommer jag att följa er i era egna bloggar.

Kram Christine/Älgen

2009-02-17 @ 10:01:56
URL: http://christinereinhold.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0