Kärlek/Vänskapskort





Varför inte göra ett härligt kort som du kan förära den du håller av.


***





***

Jag har valt den underbara stämpeln med blomsterhjärtat  och en textstämpel .


***




***

Jag har färglagt blomsterhjärtat med Promakers pennor sedan
 klippt ut det och klistart på det på kortet lagt lite glitter lim på blommorna.
Det ger ett härligt skimmer å att visa foto på kortet gör sej inte riktigt rätt.
 De glittriga detaljerna försvinner tyvärr.


***




***

Stämpeln med fjärlien är så söt och passar så bra till blomsterhjärtat.


***




***



***

Har också gjort en tags med den underbara ros stämpeln
 och använt text stämpeln Du gör mig glad.



***




***

En tags är så användbar den kan man sätta på en paket, en vinflaska m.m.

***




***

Närbild på tagsen

***




***




***

Hoppas att jag har inspirerat nu till att göra ett vänskapskort till någon ni håller av!
Ha en riktigt skön Lördag så syns vi i morgon och då kommer jag visa en kattlayout
Massor av kramar Anneli


Kommentarer
Postat av: Cyllan

DU gör mig GLAD varje gång jag tittar in här och du visar dina fina alster...tackelitack!

2009-01-03 @ 11:35:31
Postat av: Gunnie

Kortet och tagsen är jättefina, du har verkligen fantasi-

Kram Mormor







2009-01-03 @ 14:42:59
URL: http://gunnie111blogspot.com
Postat av: Caroline

Fina alster gillade verkigen kortet.

2009-01-03 @ 14:49:05
Postat av: Christine

Jätte fina alster. Teksten "Du gör mig glad" skulle man verkligen använda oftare för det finns många därute som gör en glad.

Christine

2009-01-03 @ 15:43:30
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: lillis70

Blomkortet är riktigt läckert! Får mig att längta till tulpanerna som jag brukar köpa hem när granen dansats ut.

Snygg tag. Rosen är ju en klassiker!

2009-01-03 @ 18:54:03
URL: http://lillis70.blogspot.com
Postat av: gittan

Så fint!

Vackra harmoniska färger. Me like

2009-01-03 @ 20:38:38
URL: http://pysselninjangittan.blogspot.com/
Postat av: Betty

Så läckert!Alltid kul å titta in och inspireras av alla vackra alster=) TACK!

2009-01-03 @ 21:05:22
Postat av: Hoppetossan

Men ååå så sött....

Har ju varit borta från cyber några dagar å man ser vad man missar...

Verklien inspirerande Anneli kort/tag.

Håller med Christine att man borde använda den stämpeln oftare, minst 1 kort i månaden.

Å vilken ära att få ett sånt i sin låda ;o)

Kraaam på er!

2009-01-04 @ 08:59:05
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0