Mönstrat papper som "mall"


Hej :-)

Nu är det mitt i semestertiden, hoppas att ni har det bra alla?
Hoppar in här som hastigast innan mitt nästa resmål och tipsar om
hur man kan använda mönstrade spillbitar.

På dessa fyra kort har jag först valt ut det mönstrade pappret.

Därefter har jag färglagd motiven efter färgerna på pappret.

Kortet här nedan t.ex.
Två rosa nyanser, grått och beige som finns i det mönstrade ....




Mangaflicka med blommor





Tjej med kappa
 




Mangakille med gips





Manga/skatare

Prova att använda olika mönstrade papper på detta sätt och se hur annorlunda
motiven blir färglagda mot hur du kanske brukar göra! :-)


Sommarkram
/Stamparina



Kommentarer
Postat av: Milo

Snyggt!!!



Så gör jag alltid! =) Väljer papper först, och sist motiven, och färgval till dem. =)



Kram Milo

2009-07-23 @ 17:04:07
URL: http://mlilja.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0