Pirater & skatter från Milo

Pirater och sjörövare är spännande kufar! Det finns jättemånga fina och tuffa stämplar
som passar ihop hos Stämpelboden. Det finns så många så jag var tvungen att göra
många kort på en gång!


Text:

Skepp





SkattkartaStor sten




Bryggan på översta kortet samt stegen på det här kortet, beroende på hur jag
vände den, är skylten längst ner i det här stämpelkitet. Dessa brädor är
väldigt användbara till allt! Skyltar, staket, tunnor, bryggor, stegar, stockar,
sittplatser, etc. Det är bara fantasin som sätter stopp! :)
Pirat svärd
Sjörövaren med flaskan i handen har tyvärr utgått ur sortimentet, men han med
svärden finns att köpa!

Div. skyltar o tillbehör.



Tyvärr har både sjörövaren och tjejen utgått ur sortimentet. Men jag tänkte att
jag lägger in kortet med dessa ändå, för det finns ju ni därute som redan har
dessa stämplar. Och lite inspiration är ju aldrig fy skam!
Flaskpost

Här tänkte jag nog att tjejen står där borta i horisonten och väntar på
sin sjörövarkille som är ute med sitt skepp. En flaskpost skvalpar i
strandkanten med sjöstjärnorna.

Sjöstjärna


Piraten har hittat den försvunna skatten, och skeppet väntar borta i vattnet.
Skepparkatten är med och kollar så att allt går rätt till! Undrar om det är
gift i flaskan bredvid skattkistan?

 Katt.BanderollSkattkistaDöskalleflaska



Fluga
Pirattjejen har funnit skatten, och där på marken ligger prinsesskronan. Kungakronan
sitter fortfarande kvar på den döde kungen och en råtta bor bland alla ben. Flugan
över skylten är rätt söt... och larven i skylten är lite näpen...
Prinsessa/Lady
 DöskalleKrona smalKrona rundRåtta.Masken.

Jag bara måste säga att jag ÄLSKAR att skapa och göra motiv med alla
dessa fina, häftiga, roliga stämplar!

Kusliga hälsningar Milo

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka superläckra kort!

2009-03-27 @ 16:57:50
URL: http://loppipop.blogg.se/
Postat av: Helena Johansson

Jag säger det bara,vilka superideer.hur coolt? som helst

helena

2009-03-27 @ 17:09:30
Postat av: Britt-Marie

Jag tycker också att korten är super duper!

2009-03-27 @ 22:09:26
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0