Grönt är skönt... / Milo

Här har jag gjort två ganska lika kort, men ändå inte helt lika.



Älvan som håller i paketet och paketet bakom är från att av Stämpelbodens
paket. Tyvärr finns de inte till styckesförsäljning. Men, här kan ni se hur
de kan användas! Jag kan varmt rekommendera de paket som
släpps, de är både billiga och innehåller så fina stämplar!
RisEklövStor sten



Påskriset, eller grenen som man oxå kan kalla den är väldigt användbar som
just grenar som hänger ner. Eller varför inte göra om den till en buske
eller häck i bakgrunden.

Löv vildasSvamp litenSvamp storSlända 2


De här hästarna tycker jag är såå söta. På det här kortet hade jag tänkt mig
att de är på en sommaräng...


 Häst, ståendeHäst, liggandeHäst, sittande

Jag har valt att klippa ut böckerna från den här stämpeln, och ha dem för
sig bredvid. Jag ville att älvan skulle sitta på stenen istället. Myrorna är
utstansade, likaså svirlarna. Alla kort är målade med distresser.
Pappersremsan som går vågrätt, är präglad med QK-plattor.

Bokmal/älva

Hoppas ni har mycket inspiration, och får gjort många fina kort och LO´s!

Stor sten

Kramar, Milo

Kommentarer
Postat av: Setterfreak

Grymma kort som alltid Milo...

Jättesnygga och inspirerande...

Kram Ulle/Setterfreak

2009-05-21 @ 14:09:15
URL: http://setterfreak.blogg.se/
Postat av: Milo

Vad roligt att jag inspirerar! =) =) TACK!!!

KRam

2009-05-22 @ 12:07:05
URL: http://mlilja.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0