Speciella tillfällen

Ni missar väl inte att gå in på Tävlingsbloggen och rösta på alla fina konkort
som våra läsare har gjort! =)





Pelaren är från ett av paketen man kunde beställa. Finns tyvärr inte att
köpa som lös stämpel, men här ser du hur den kan användas för
er som köpte paketet.
Bibel.
Spets under blomman är en fin detalj! Svirlarna är utstansade.

Ängel med stora vingar



Jag älskar att arbeta med de här färgerna. Spets, blommor och svirlar är
verkligen "jag"...

Gammal smal gumma




Jag får inte nog av det här brudparet! Det är helt underbart! Och det
nya trädet är oxå jäkligt läckert. Jag gillar ögonen på trädet.
Rosorna finns oxå att köpa hos Stämpelboden.

På bröllopsdagen, snirklig
Trollbrudpar Träd


Kramar från Milo

Kommentarer
Postat av: Jaana

Fantastiska kort; som vanligt....

2009-05-11 @ 12:26:23
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/
Postat av: puck

Ja,dom är bara underbara o PUCK kortet är såååååå

underbart ,det skall jag ha med mig när jag sitter på hemmet...

Kram Puck

2009-05-14 @ 15:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0