Rock´n Roll!



Jag klippte bort svansen på det här tuffa trollet, och vips hade jag en
"raggarkille", och i bakgrunden står det massa bilar. Han är kanske
på en crusing. Stjärnorna är chipboard som jag glittrat med stickles.
Bokstäverna är utstansade. Det blå pappret kommer från Stämpelboden.

Trollkille



En gammal chaufför med sin lastbil. Under texten har jag en liten bit
punchinella. Svirlarna är utstansade. Pappret kommer från
Stämpelboden.

Gubbe med pondusLastbil



En rosa bubbla till en tjej som precis har fått sitt körkort!
Svirlarna är utstansade. Den underbara rosen finns oxå hos Stämpelboden,
i olika färger. En jäkla snygg detalj tycker jag. (som är blomälskare...)


Text  från Milo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta är Rock and Troll..... super läckert!

2009-05-17 @ 20:40:31
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Störtsköna kort!

2009-05-18 @ 10:09:18
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: Maria

Läckra kort! Särskilt raggartrollet!

2009-05-18 @ 20:46:00
URL: http://maskanspyssel.blogspot.com/
Postat av: Betty

Underbara kort, särskilt lastbilskortet, gubben är så cool å stolt över sin fina lastbil=)

Betty

2009-05-27 @ 09:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0