Sommar tävling PUCK 50 år!

Stämpelbodens egna PUCK fyller 50 år den 30 juni! hurra hurra hurra hurra :-)
Så nu kör vi en extra ordinär tävling som går ut på att du gör ett grattiskort till henne, och
detta kort kommer du att få skicka in till oss, som sedan pryder butiken!!!

Korten ska vara inskickade till stämpelboden senast den 15 juli och röstningen pågår till den 30 juli!
Då kan vi lägga upp en ny tävling den 1 augusti?

korten scannas först och skickas till: [email protected] meddelande:  Puck 50

(eftersom det är semestertider får det bli lite längre röstning)

Adressen som du sedan ska skicka ditt kort till är ...

Stämpelboden i Alingsås HB
Norra Strömgatan 30
441 30 Alingsås

Lycka till alla :-)

OBS; givetvis ska du använda Stämpelbodens egna stämplar :-)

Kram
/Stamparina

Kommentarer
Postat av: Christine

Nu har jag skickat in mitt bidrag.

Älgen/Christine

2008-07-01 @ 14:31:47
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: Marie/Bat3

Mitt bidrag bör ha inkommit! Nu har jag bara en fråga, när är det Ok! att lägga upp kortet på sin egen blogg???

2008-07-02 @ 09:14:42
URL: http://bat3.nu/marie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0