Rösta på din Favorit - Vinn en Stämpel...

Hej hopp i höstrusket...

Här är en härlig skara med bidrag som piggar upp i regn och rusk. Visst är alla bidrag för läckra!
Det är så roligt att se hur olika de blir trots att alla utgår från samma skiss...

Så nu är denna tävling på sin slutspurt och det mest spännande återstår - nämlingen att rösta fram vår lycklige vinnare. Andra pristagaren lottar vi denna gång fram så att alla som deltar i tävlingen har lika stor chans att vinna. :D


1:a priset är stämplar till ett värde av 200kr ur StämpelBodens sortiment. (Röstas fram)

2:a priset är stämplar till ett värde av 100kr ur StämpelBodens sortiment. (Lottas ut)


Rösta och ha möjlighet att vinna en Stämpel...

Din röst (en/person) skickas till mail: [email protected] och ska vara oss tillhanda senast den 29/10 kl. 24.00. Där skriver ni vilket bidrag ni tycker skall vinna samt ert namn och adress. För vi har också bestämt att bland våra röstande ska det också lottas ut en stämpel!

Här kommer Skissen de har följt:
Samtliga stämplar som är använda köper ni givetvis hos oss på StämpelBoden.


Här är alla Bidragen!

Lycka till!


Bidrag 1


Bidrag 2


Bidrag 3


Bidrag 4


Bidrag 5


Bidrag 6


Bidrag 7


Bidrag 8


Bidrag 9


Bidrag 10


Bidrag 11


Bidrag 12


Bidrag 13


Japp detta var samtliga bidrag - och visst är det bara för läckra!?!

Så rösta på ordentligt nu!
[email protected]

Missat?
Ni har väl inte missat pågående Bloggjakt - för alla er som älskar RAK:ar?


Sista beställningsdatum för Julkitet En REN Jul är den 26/10 så passa på medan chansen finns kvar!
Jag lovar alla stämplar i kitet är urläckra! *mums*

Rudolf vill gärna bo hos dig!

Nästa Tävling!
Snart, nämligen redan den 1/11 kommer nästa tävling upp i bloggen så missa inte detta.
Det kommer bjudas på riktigt spännande utmaningar och underbara priser - så håll utkik!

Detta var allt för nu och som sagt Lycka till alla deltagare och röstare...
Jag sitter själv laddad med prispåsarna så länge...

Kramar Yoli/YooRee


Kommentarer
Postat av: Anki T

Hej jag får felmeddelandet "user unknown" när jag mailar in min röst på adressen ovan!

2008-10-23 @ 22:30:18
URL: http://scrapfia.blogg.se/
Postat av: yoli

oki, då vet jag inte för rösterna har redan börjat trilla in - så andras mail kommer ju fram. Jag ska titta på detta... Prova igen och hojta om det inte fungerar, så får vi försöka lösa detta!!



//Yoli

2008-10-23 @ 22:45:47
URL: http://yolis.blogg.se/
Postat av: yoli

Nu ska det nog fungera igen

Om inte annat så ska det alltså vara mailadress:

[email protected]



mvh Yoli

2008-10-23 @ 23:56:51
URL: http://yolis.blogg.se/
Postat av: Marie/bat3

Synd att bilderna inte går att förstora, så man såg alla detaljerna bättre.

2008-10-24 @ 15:10:10
URL: http://bat3.nu/marie
Postat av: Ingela

Vilka fina LOs ni fått in till er tävling!!!! Ska snart maila min röst :-)



Lycka till allesammans!!!



Ingela

2008-10-24 @ 15:27:22
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se/
Postat av: Anita

Oj,så många fina layouter! Hur ska jag kunna välja någon av dessa? Får allt kolla dom en gång till!

2008-10-25 @ 14:13:31
URL: http://anilisblogg.blogspot.com
Postat av: yoli

ja, visst är dom läckra... Jag är nästan glad att jag inte får rösta, för det är verkligen svårt att hitta en favorit bland dessa tycker jag!! :D Och röstningamailen vågar jag knappt kika i för det ska bli så spännande att se vilket bidrag som vinner!!



YiiHaa... och fortsätt rösta tjejer, för ska ditt favoritbidrag vinna så krävs nog alla röster det kan få, för det är jämnt som attan!!



Kramar Yoli

2008-10-26 @ 09:06:22
URL: http://yolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0