** Vinnarna i Kramkorts tävlingen **Vinnarna i Kramkortstävlingen**

Då var rösterna räknade!
*Spännande*

Det var ruskigt jämt i toppstriden
till slut så segrade detta kramiga kortet med 1 röst

Grattis * Grattis * Grattis* Grattis* Grattis


*trumvirvel*


Grattis* Grattis * Grattis * Grattis *Grattis





Den som stämplat med Stämpelbodens mysiga Nalle heter:
Åsa Danielsson


***


Näst flest röster fick detta superläckra kort
Stämplat av en tjej som heter:
Anneli Pettersson


Här kommer Annelis egna beskrivning på hur hon gått till väga när hon skapat sitt kort:

På kortet har jag använt två av Stämpelbodens stämplar, rosen är målad med Promakers pennor,

Hjärtat har jag klippt ut själv och calkat det i kanterna. Tagit på lite rött glitterlim på kortet.

Satt på lite pärlor och har höjt upp rosen och texten med 3-d kuddar ..

Satt på ett härligt rödrandigt band runt rosen..

***
Vinsterna kommer på posten inom kort!
**
Håll utkik för snart har vi en ny tävling med fina vinster på gång!
*
Psssst.....Alla stämplarna finns såklart att köpa i butiken om du blev inspirerad!
***
I min iver så glömde jag att tala om....
Övriga tävlande kommer alla på en delad tredjeplats!
Grattis till er och tack för er medverkan!

Kommentarer
Postat av: Åsa Danielsson

Ååå tusen tack!! Vad roligt!!

Ser med spänning fram emot vad brevbäraren kommer med... ler stort

2008-09-09 @ 12:05:52
URL: http://scraphorse.blogg.se/
Postat av: Anneli

Gud så roligt, vad GLAD jag blir, jag ser också fram i mot vad brevbäraren kommer ha med sig

:-))))))



Tusen tack alla som röstade på mitt kort.



Grattis Åsa kanon snyggt kort, nallen är kanon söt.

2008-09-09 @ 16:22:14
URL: http://anneli.segeson.se
Postat av: viktoria

får vi andra som vart med i tävlingen veta vilken plats vi kom på?

Postat av: Milo

GRATTIS tjejer!!!! =) =) =) Jättefina kort!!!



jag är oxå nyfiken på vilken plats vi andra kom på! =)

Kram Milo

2008-09-09 @ 23:09:24
URL: http://mlilja.net
Postat av: lillis70

Grattis Åsa och Anneli till vinst för jätte fina kort!!!!!

2008-09-11 @ 09:19:40
URL: http://lillis70.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0