Skiss-jultävling

Nu är det dax för en ny tävling igen!

Det är jätteviktigt att ni följer instruktionerna i den här tävlingen.
Vi måste bli lite hårdare med reglerna, och tyvärr kommer de
som inte följer dem bli diskvalificerade.

Detta är för att det ska bli rättvist för alla.

Tävlingen då?

Ni ska följa skissen här nedan. Ni kan vrida och vända på den hur ni vill,
men det ska SYNAS att det är skissen ni följt.

Temat är JUL!
Ni får ENDAST använda er av Stämpelbodens stämplar!
Om det sitter någon annan stämpel på, så är det utom reglerna,
och kortet kommer inte att få vara med i tävlingen.

DEADLINE: 16 AUGUSTI 23.59 på natten.
Korten kommer att läggas upp på bloggen och så kommer alla besökare att få rösta.

PRISER:
1:a pris:
Julkitet som släpps om ett tag.
2:a pris: 2 valfria julstämplar från Stämpelboden
3:e pris: 1 valfri julstämpel från Stämpelboden


Kortet vill vi att ni
1. Fotograferar och mailar till [email protected], så det kan läggas upp i bloggen. Döp mailet till "JULTÄVLING"
2. Postar kortet till Stämpelboden, så de kan få pryda väggen som inspiration!

Adress:
Stämpelboden i Alingsås HB
Norra Strömgatan 30
441 30 Alingsås




Här är skissen ni ska följa. Vad ni sätter för något på de utvalda ställena är upp till er,
men det ska SYNAS att ni följt mallen. D = Dekoration/detalj av valfri sort.

ENDAST STÄMPELBODENS STÄMPLAR!!!



Det här är ett kort som jag har gjort med skissen, och jultema. Lite inspiration!

Kram Milo och gänget på Stämpelboden

Kommentarer
Postat av: Yvonne

CANONers! den här skissutmaningen passar mig perfekt då jag håller på för fullt med julkorten =))

Ha en fortsatt bra och solig (hoppas jag) sommar

KRAM//Y

2009-07-27 @ 18:55:56
URL: http://yvonnesscrapkort.blogspot.com
Postat av: Kamilla

Stämplar beställda och jag väntar bara på lite nya julpapper som ska ramla ned i lådan :D

Är man klok eller ;D Jul i Juli!

2009-07-30 @ 01:21:32
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: Hönan/Anna-Lena

Underbar skiss, jag behöver något att sparka igång mig med nu efter semestern:-)

Ska genast plocka fram julstämplarna....

Nu är det jul här i mitt hus......

2009-08-05 @ 10:35:22
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com
Postat av: petraso

hoppas mitt kort har landat "helt" i posten utan att blivit helt uppätet.......

2009-08-08 @ 17:22:21
URL: http://petraso.blogspot.com
Postat av: lillis70

Pratar ni jul redan?

Läcker kort Milo nu får du mig sugen på att leta efter juliga stämplar :-)

2009-08-11 @ 21:30:52
URL: http://lillis70.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0