Nu är det riktigt spännande, rösträkningen/lottdragning i Jultävlingens etapp 2 är klar

Tack för den enorma mängd röster ni bidragit med !!

Så roligt att engagemanget är så stort hos våra bloggbesökare och detta inte minst för våra tävlande.
Bara en kan bli nummer ett och vem som skulle vinna var det delade meningar om in i det sista
Som vanligt , kan man nästan säga......
När vi hade en röst kvar att räkna så var det 2 bidrag på lika poäng
och på den sista rösten stod det


             

      Bidrag Nr:1   
     

                  
  Den som skapat denna vackra juliga box heter

Maria Oscarsson  

Klicka på hennes namn och låt dej inspireras i hennes välfyllda blogg fylld med idéer. 

Stämpelboden säger GRATTIS till första vinsten
Hela arket med julstämplarna en REN jul och Hoppetossas julstöksbok

      

Psssst....
Jag skulle nog råda denna tjejen att köpa sig en lottorad  eller nåt denna veckan
för hon verkar ha extrem tur, hon vann även förra veckans utlottning av receptboxen....

***
Näste tjej att ha en turdag är

Monica Eriksson i Timrå

som röstade på vinnaren och vann i vår lottdragning.
det kommer en stämpel på posten till dig!

Utan inbördes ordning så kommer övriga i topp 5 på delad andra plats 
och 
även ni kommer att få en Stämpelboden stämpel i lådan inom kort.

Stort tack för ert deltagande & grattis!

***
Å så har vi juryns val & och namnet på den dragna lotten var

Smultronemmi/ Emelie

som slog in detta tuff-roliga paketet.



Det kommer en stämpel på posten även till dej!

***
Å när vi ändå är igång så kan vi avsluta med ett bloggjakts smultron
GRATTIS säger vi till

China Painter 

Kvinnan som altrar rum, tillverkar egna papper och är en 100%-ig tusenkonstnär.
Hon har en otroligt inspirationsrik blogg , där ni kan stanna till en lååång stund och fylla på i idéförrådet
Dit bjöd hon in oss för lite sedan för att kika på lite alster hon skapat med Stämpelbodens stämplar
Vi fastnade för den här:

img_66611

Så här beskriver Elisabeth själv arbetsgången för sitt alster:
         

Fanérgranen och filtstjärnan kommer från Panduro (fynd i vårens rea), pärlbandet och kulorna från IKEA (fynd på mellandagsrean), den härliga snurkelgran-stämpeln hittade jag hos Stämpelboden och den har embossats med pulver från Stampendous. Jag har använt grön bets som jag hittade i sambons färgförråd i källaren, och slipat litet på kanterna.

        
Å denna stämpeln har China Painter använt sig av för att dekorera sin fina gran

   Gran, Snirklar      

Bjud in oss du oxå för att kika på just dina alster.

Kanske du precis som China painter och många före henne har tur
och 
Blir ett bloggjakts smultron på vårt strå
får  en stämpel på posten, länken till din blogg här på vår sida
och en snygg ruta att stoltsera med  i den egna bloggen.
Du har allt att vinna!
Så här ser den lilla rutan ut som alla "våra smultron" får


 

***

Kram på er & Grattis till alla vinnare!
Från hela Stämpelboden gänget genom Hoppetossa 


Kommentarer
Postat av: Smultronemmi

Grattis Maria till förstapriset! Vilken härlig julklapp! Och själv är jag jätteglad och förväntansfull över min vinst i Juryns val. Gjorde verkligen min dag idag, när jag sitter här och är snorförkyld. =)

God Jul allihopa, här är en som skall bo vid brevlådan de närmaste dagarna. ;)

2008-12-21 @ 11:18:14
Postat av: Maria O

Men det här var ju sjukt kul. Gnuggar ögonen en gång till, jo, det sant.

Hoppar och studdsar av glädje.

Kram Maria

2008-12-21 @ 13:43:15
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: christine

Grattis Maria ännu en gång. Det är bara suga åt sig för du är jätte duktig.

Grattis till alla er andra o tack för er fina alster och att ni delar med er.

Christine/Älgen

2008-12-21 @ 14:46:24
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: Lotta

Grattis Maria!



Nu när det är avgjort borde det väl vara ok att lägga ut bidraget i bloggen eller?

2008-12-21 @ 15:43:11
URL: http://loppipop.blogg.se/
Postat av: Hoppetossa svarar Lotta

Givetvis är det ok!

2008-12-21 @ 19:50:40
Postat av: Elisabeth

Och jag tackar för de fina orden, tjejer! Jättehärligt att vinna er bloggjakt - vilket jag hoppas på att få göra fler gånger (hi hi!).

Kram till er alla, nu går jag och lägger rutan i min blogg.

2008-12-21 @ 20:06:09
URL: http://paperart.wordpress.com
Postat av: Puck i Stämpelboden

GRATTIS Gratis Grattis

Till den välförtjänta vinsten och grattis till er andra som har vinster att vänta på nu =)

Puck/stämpelboden

2008-12-21 @ 21:28:18
Postat av: lillis70

Grattis Maria! Boxen är ju urläcker!!!

Smultronemmi, Det är ett spännande paket och så snyggt du har bundit snörena runt om!

Chinapainter, visst är granstämpeln så fin och så användbar! Din gran är jätte fin!!!

2008-12-22 @ 00:23:36
URL: http://lillis70.blogspot.com
Postat av: Cyllan

Grattis till alla vinnarna i jultävlingen. Så mycket snygg och kul-ligt ni hade skapat allesammans.

2008-12-22 @ 09:09:51
URL: http://h-zon.blogspot.com
Postat av: Smultronemmi

Tack så jättemycket alla på Stämpelboden, för den söta snögubbe som landade hos mig idag. Älskar snögubbar! Och det var en snabb leverans måste jag säga. ;)

God Jul på er allihopa!

Kramar Emelie alias Smultronemmi

2008-12-23 @ 19:53:05
Postat av: Åsa Grötting

GRATTIS MARIA! Ett underbart vackert paket du hade slagit in! Och TACK StämpelB

oden för den fina tomtestämpeln. Kom hem från Alingsås igår och då låg den i brevlådan.

2008-12-27 @ 08:48:12
URL: http://grotting.blogg.se/
Postat av: linalotta

Åh nej men dra mig på en kälke!! Vilken toktur jag med hade! Jag vann me en stämpel!! Hurra hurra!! Vad glad jag blir!!



Å jag som just fått hem ett paket med stämplar från er för att jag blev så bloggjaktsinspirerad. Välkommen in hos mig och ta er en titt!!



Tack tack tack tack på förhand säger jag!!



http://linalottascrappar.blogspot.com/2009/01/ett-bidrag-till-scrapaddicteds-skiss.html



http://linalottascrappar.blogspot.com/2009/01/stmpelbodens-paket-har-kommit.html

2009-01-02 @ 16:40:01
URL: http://www.linalottascrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0