Mitt första egna inlägg ...

... här på bloggen blir en DAGBOK som jag suttit och pysslat med idag!
Den kommer förstås att kunna ses live i butiken sedan :-)

Det mönstade pappret (som är kantat med "Dabbers" ), bandet och fjärils-stämpeln är från Stämpelboden.
Fjärilarna är stämplade med VersaMark och sedan embossade med vitt pulver.
Texten är utstansad - QK Katie Scinni mini.
Brads är av okänt (märke)
Hemligheternas bok ... jag tror jag inspirerades lite av favoritfilmen:
"National Treasure - Book of Secrets" med Nicolas Cage. :-) Inte för att det
kommer att stå vem som dödade Kennedy i min bok, men visst är det
viktigt att även vi kan skriva ner våra hemlisar ibland (som vi kanske en
dag kan dela med oss av.)

image1

Jag har även gjort en liten bok om "Maskering" som jag kommer att
ta med mig på maran den 14-15 juni.

image2

Kram /Stamparina








Kommentarer
Postat av: Milo

Då får väl jag bli den första som kommenterar då! ;) Så fina! =) Jag älskar verkligen dessa färgerna... Vi ses på Maran! =) Kram Milo

2008-05-12 @ 16:40:00
URL: http://mlilja.net
Postat av: Carina

Tack, det ska bli så kul OCH spännande att träffas igen! Det var allt för många år sedan!
Kram
/Carina

2008-05-12 @ 19:44:24
URL: http://stamparina.blogg.se
Postat av: puck

Fräckt....givetvis
Roligt att vi har kommit igång,nu skall jag se om jag kan få in alla bilder jag har på mässor o förra maran/Puck

2008-05-12 @ 20:52:32
Postat av: Milo

Carina... Jag klurar... HAR vi träffats? Hmm... jag är lite senil... haha, minns bara att vi skrev pappersbrev i massa år! =) Men, det ska som du skriver, bli jätteskoj att ses, och otroligt spännande!!!!

Ja, Puck... jag väntar på foton... *s*

2008-05-12 @ 21:15:02
URL: http://mlilja.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0