I morron är det 3 månader till Lucia...

Så är det faktiskt!
Inte meningen att stressa någon, men ni vet ju hur fort tiden rasar iväg....
Och för att undvika panikskrappande i sista minuten så har jag börjat julpyssla NU!!

Så nu tänkte jag försökadet kittla er kreativitet litegrann!

Fick en länk på mailen här om dagen, till en sida med ett superläckert kort...
Nu har jag gjort min tolkning av detta
Ett blomsterpresentkort som ska skickas lagom till jul....

Framsidan



Lite papperspill av Maja Design papper
Den ljuvliga lilla adress/ros/frimärkes/stämpel/postcard texten är en Rub-ons från Craft`n Craftin
Å kommer från ett ark som finns i butikens sortiment.
(ljuvliga bilder å texter i gammal still)
Ett QK-hjärta och en nyckel som jag embossat i svart och clear
grönt Strass från Kaiserscarpbook
lite stansade fernblad
Lite lurvigt garn
En stämplad klocka med MM magnetstämpel
Fluidchalk lite här å där
några drag med nagelfilen för att få lite mer sliten look.

Inuti ser det ut så här
med blomstercheck å allt.....
Limmat på ett papper, som i sin tur sitter fast med fotohörn.



Lite sönderklippta biljetter, fastlimmade för att få känslan av att det är grejjor i de olika facken
ett stämplat ark med en skrivstilsstämpel som du hittar
HÄR

Å så en liten hälsning som pryds av mitt lilla barnbarn, som inte vill ha tomteluvan på
 den guldiga kanten är embossad med guld.
Texten på kortet har jag skrivit med vit
Gelly Roll


(Foto: Josefine Thomsson)

Återkommer med mera
Hej så länge/Mariante


Kommentarer
Postat av: Tesa

Helt underbar! Den länken skulle jag oxå vilja ha ;o)Trevlig helg!

2008-09-12 @ 16:29:38
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: rebecka/bleckvard

WOW!?! JÄTTEFINT! kan man säga något mer? :o

2008-09-12 @ 22:38:45
URL: http://bleckvardsscrap.bloggagratis.se
Postat av: Ulrika

Wow! Vilket fantastiskt kort! Jag är helt stum ...

2008-09-14 @ 17:15:32
URL: http://ullespyssel.blogspot.com/
Postat av: ulrika_m

Underbart vackert!

2008-09-21 @ 11:20:43
URL: http://ulrikascreativecorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0