Kärlek från Anna



I det här kortet har jag använt mig av ett papper och en tapet.
Hjärtan är utklippta utifrån en hjärtmall.

Textstämpeln "Du & Jag" är från ett av Stämpelbodens paket,
Och paret är från ett annat av Stämpelbodenspaket.
Dessa paket går inte längre att köpa.
Så det här är lite inspiration för er som redan har dessa paket.



Blommorna har jag klippt ut på fri hand av bakgrundpappret
Och svirlarna är utstansade i Cuttlebugen.





Texten är embossad i silver.
Jag har använt glaze på smådetaljer på brudparet för extra effekt.

Brudpar, bärandeFerrari

På bröllopsdagen, snirklig 



På bilrutan har jag skrivit nygifta med en vattenfast penna och
sedan har jag använt mig av glaze på rutan.
Scrapperfloss sitter mellan bilen och textskylten.





Jag har använt mig av vita och blåa blommor & satt rosa rosor i mitten.
Smådetaljer är glazade för effekt.

Pojke Flicka

Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0