Nallar från Anna



Här har jag använt mig av två av dom otroligt fina nallarna.
Jag har skrivit texten på nallens skylt själv, med en vattenfast penna
& sedan har jag använt glaze för att man ska få känslan av att han håller
i ett inplastat plakat, Jag har även använt glaze på blombladen &
crackle glaze på blommans mitt.
Svirlarna är utstansade i Cuttlebugen.

Nalle med skylt Bäbis som kryperNalle med blomma




Här har jag använt den stora gosiga nallen med hjärta.
Jag använt glaze på napparna och hängt ner två av napparna
från blomman, med hjälp av scrappers floss.
Nappflaskan har Milo ritat & sedan har jag målat den
och använt mig av glaze även där för effekt.
Däremot så har Stämpelboden ett litet set med napp,
nappflaska & bebisskor som går att köpa i e-butiken.

Napp Nalle med hjärtaNapp liten




Här har jag använt mig av nallen med blomma igen.
Det fina bakgrundpappret har jag köpt i Stämpelbodens butik.
Beslagen & bladkvistarna är utstansade i Cuttlebugen.
Jag har använt mig av dom små humlorna, men dom finns
även i en större storlek,
Texten är från ett av Stämpelbodens paket.

Masken.Nalle med blomma
Humla med glad munHumla med glad mun liten Humla flyger litenHumla flyger



Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter de där beslagen?

Tänkte om man kund ebaya en sån die, för det är väldigt snyggt! :)

Är det bosskut?



snygga kort!

2009-08-16 @ 14:04:34
Postat av: Yvonne

Åhhhh vilka underbara kort. Sååå himla fint.

Kram//Y

2009-08-16 @ 18:26:24
URL: http://yvonnesscrapkort.blogspot.com
Postat av: Anna

Dom beslagen är verkligen jätte fina!

Ja det är Bosskut och dom heter Fancy Hinge. :)

Roligt att ni tycker om mina kort! :D

Kram Anna

2009-08-22 @ 12:45:12
URL: http://annaforsberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0