Vingbeklätt från Anna

Jag vill först och främst tacka PuckoAnnika för den här möjligheten
att vara deras Gäst-DT. Verkligen jätteroligt!


Här kommer lite kort från mig med några av Stämpelbodens
underbara vingbeklädda stämplar.



 



Här har jag använt den vackra student-tjejen & glazat flaskan & kepsens skärm
för att skapa lite extra effekt.

Studentälva.



Här har jag åter igen använt mig av denna underbara stämpel.
Jag har stansat ut namnet i silverpapper med "grodan" (Cuttlebugen).
Jag har glittrat älvans vingar med Diamond stickles,
och glazat flaskan & den stora studentmössans skärm.
Det finns även en till storlek på studentmössan
att köpa i Stämpelbodens E-butik.

Studentmössa.Liten Studentmössa.



Stämpeln jag har använt mig av här är Stämpelbodens vackra ängel.
Jag har chalkat den understa blomman för att rama in den lite,
sedan har jag använt två till blommor och en ros,
för att få blomman att se lite extra exklusiv ut.

Brevbakgrund.Ängel med stora vingar





Här har jag använt mig av älvan som egentligen sitter på en bokhög,
jag har klippt bort bokhögen och satt upp henne på pelaren.
Pelaren kommer från ett av stämpelbodens kit.
Kitet går inte att köpa i shopen,
men här kan ni som redan har kitet se hur pelaren kan användas.

Bokmal/älva

Det var allt från mig för denna gång.
Hoppas att sommaren bjuder på lite mer sol
för oss alla innan hösten kommer.

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Linda Horn

Heeeelt underbara kort!!!

2009-08-06 @ 09:28:27
URL: http://scraplinda.blogspot.com
Postat av: puck

Välkommen tjejen

Vilka fantastiskt fina kort du gör,fortsätt att utvecklas i samma takt o Milo får passa sig ....det blir konkurans på hög nivå :-)

Nu är det snart dax...det skall bli så roligt

Puck

2009-08-08 @ 04:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0