Det var en gång...

Ett vackert slott.
Varje år åker vi till Läckö slott i Lidköping för att känna historiens vingslag. Fika på strandkanten och "bara vara".
Till layouten med fotot på slottet tycker jag att det passar med spjutbanderollen som jag "antik" behandlade med distressern och chalk. Kolla lite längre ner så ser du en närbild.
Text stämpeln finns både som bakgrund och på dekorationen.




Ser ni strukturen på cardstocken?
Den ser ut som läder! Så häftigt och snyggt.



Hela LOn fick en dusch av glitterpulvret Perfect Pearls, guld, som jag blandat ut i vatten.





Boken fick ett tjockt lager av 3D lack så att den skall "kännas" riktigt tung.




Det var allt för mig.
Jag tackar för förtroendet jag har haft och pysslar vidare mot nya mål.
~Kram~
Lisa/Lillis70

Kommentarer
Postat av: Cyllan

Vilken häftig LO det blev med alla de små detaljerna. Spjutbanderollen passade jätte bra till slott-stuket liksom boken (får nog ta pyssla lite mer med det där 3D lacket ser jag...hihii)

Tack för all go inspiration du gett

2009-02-11 @ 10:56:34
Postat av: Puck i Stämpelboden

Så jätte fin lo,gillade särskilt den lilla pergaments rullen du gjort som sitter vid pärlorna.

Tack för all härlig skaparglädje du ger

Puck

2009-02-11 @ 11:35:32
Postat av: Maria O

Vad är det för häftig cardstock?

Detaljerna är underbara.

Maria

2009-02-11 @ 11:59:02
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: Sofia (skberg74)

Supersnyggt.

2009-02-11 @ 12:34:30
URL: http://skberg74.blogspot.com
Postat av: Annika Stämpelboden

Tack för allt fint och all inspiration du bjudit på under den här tiden hos oss.

Kanske får vi njuta av dina alster någon mer gång.

2009-02-11 @ 13:12:32
Postat av: Lotta

Vilka underbara detaljer du gjort. Verkligen inspirerande. =)

2009-02-11 @ 13:27:12
URL: http://loppipop.blogg.se/
Postat av: Setterfreak

Underbart fint!

Har varit jätteroligt att följa din tid som Gäst-DT hos oss på StämpelBoden. Kommer att fortsätta att besöka din blogg för inspiration även i fortsättningen :-)

Tycker att alla våra DT's under året inspirerat så mycket så man blir alldeles salig, samt även alla kunder som inspirerat via bloggjakten. TACK!



Kram

Setterfreak

2009-02-11 @ 14:03:23
URL: http://setterfreak.blogg.se/
Postat av: Christine

Håller helt med Setterfreak. Kul med alla som har och inspirerar oss .

Tack Lisa kommer att följa dig via din blogg.

Christine

2009-02-11 @ 19:49:01
URL: http://christinereinhold.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0