Lite alla hjärtansdagskort som inte kommit upp...

Jag hade flera alla hjärtansdagskort och liknande tema liggandes i en mapp.
Tyckte att det kunde vara lägligt att lägga upp dem iallafall innan februari mån är helt slut.



Prinsessa/Lady



På det här kortet och även det ovanför så har jag använt mig av stämpeln med
pirattjejen. Jag tycker att hon passar på många olika kort. Hon är så vacker i
sin långklänning! Stenen är väldigt användbar!

Stor sten



Det här kortet gjorde jag till min son, som är vad de kallar sig "EMO". Tyckte
jag passade bra, och han blev jätteglad!

Tjej med cd



Det här kortet gjorde jag till min dotter. Den här lite tuffare tjejen är så häftig!
Swirl2 högervändSwirl1 vänstersvängd


Jag blev så nöjd med min dotters kort så jag var tvungen att göra ett till som
jag ska låta få sitta uppe i affären hos PuckoAnnica! =)
Så det här kortet kommer man att kunna titta på där sen.
Bakgrundsstämpeln lyfter kortet. Samt svirlarna som är en åt vardera håll!
PERFEKT verkligen!

Tjej med kappaBrevbakgrund.





Brudpar, bärande

Det var allt från mig för idag! Ha en härlig fortsatt måndag!

Kram Milo

Kommentarer
Postat av: Annika/ Stämpelboden

Som vanligt.....sååå fina kort. Ser fram emot att få njuta av det ena irl ;)

2009-02-23 @ 20:23:27
Postat av: Tiggy

Vad härliga kort. :)

2009-02-23 @ 23:40:39
URL: http://www.tiggys.blogspot.com
Postat av: Anna Kurtsson

Underbara kort.. Jag måste nog se till att införskaffa lite fler av era helt underbara stämplar.. Men finns så många att jag inte vet riktigt vart jag ska börja... Suck..







2009-02-25 @ 09:08:57
URL: http://awirahl.blogspot.com/
Postat av: Miax

Jisses vad snygga och välgjorda kort, gillar när man måste ta sig en extra titt för att se alla

detaljer.



Så roligt med nya DT-tjejer!!

2009-02-25 @ 14:51:05
URL: http://miascrapparochler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0