Kattlayout



***


Idag är det min sista dag som Gäst-designer.
  Det har varit fantastiskt roligt och inspirerande!!


**

 

***

Idag visar jag en Layout på min lilla honkatt som tyvärr gick bort föra hösten.
Min lilla söta Skorpan var med utomhus förra sommaren och  tittade fram
 så gulligt bakom stolen,  jag slet givetvis fram kameran
 (scrappare som man är) och lade mig på gräsmattan och tog ett kort.

***




***


Jag har valt att hålla mig till grönt, vinrött och brunt i hela layouten.
Jag har fångat upp den härliga gröna färgen på stolen lite här där i layouten.
Dom små söta katt stämplarna dyker upp på två ställen passar så bra in i bilden
Jag har rivet sönder kanterna och sedan ruggat upp dem, satt puncinella bakom cardstocken.


***



***

Den lilla söta tomten som har två katter under luvan står står fint nere i högra hörnet.
Jag ser inte den som julstämpel utan den kan få hänga med även
 på ett sommarkort.. som en hustomte..


***


Lite detaljbilder på  kattstämplarna 
 

***


 

***




***


Jag är väldigt nöjd med denna layouten med knappar, ruggade kanter och chalks m.m.
Hoppas att jag har inspirerat er till att göra egna Layouter med dom underbara kattstämplarna



Jag också passa på att tacka Dt-gänget
för förtroendet att skapa för Stämpelboden!!
Detta var allt för mig på Stämpelboden för denna gång!

Ha en riktigt skön Söndag !

Massor av kramar Anneli





Kommentarer
Postat av: Hoppetossa

Å gumman....din fiiina kisse.

Tur att man har underbara foton på sina älsklingar att kika på.

Att använda den lille tomten åretom som hustomte var en strålande idé, för liiite sprgligt är det att tomtestämplarna ska få vila så länge nu i sin låda.

Det har varit underbart att följa ditt skapande här i bloggen & jag är övertygad att många kommer sakna dej lika mycket som jag.

Kram på dej!

2009-01-04 @ 09:02:39
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se/
Postat av: Yvonne

Jag skrev i din egen blogg Anneli, men jag skriver här också =))

Jättefint som vanligt och bra bild på Skorpen. Ni måste ha en bra kamera,hihi...

Du har gjort ett bra jobb hos Stämpelboden och du dyker säkert upp snart hos någon annan???

Ha det gott nu

Kramar//Yvonne

2009-01-04 @ 09:09:18
URL: http://yvonnesscrapkort.blogspot.com
Postat av: Sofia (skberg74)

Kanon läcker LO Anneli

2009-01-04 @ 10:49:20
URL: http://skberg74.blogspot.com
Postat av: mia.t

En jättevacker layout, med ett mycket fint foto på din katt. Många underbara detaljer och fint färgval!



Tack för att du inspirerat och Lycka till med fortsatta uppdrag!

2009-01-04 @ 11:18:32
URL: http://miatsblogspot.blogspot.com
Postat av: Puck i Stämpelboden

Jisse Anneli vilken fin LO ,kul med alla stämplarna på och jag gillar hur du har lagt texten i små rutor.

Tack för all inspiration

Puck/stämpelboden

2009-01-04 @ 12:10:10
Postat av: Christine

Hur underbart som helst din LO, Tack för din inspiration och ska följa dig via din egen blogg i fortsättningen för du har mycket att bjuda på.

Christine/Älgen

2009-01-04 @ 13:36:17
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: Louise (vbg)

Läckert...härlig bild på katten :) Kramiz

2009-01-05 @ 23:45:36
URL: http://louisevbg.blogg.se/
Postat av: lillis70

Så fin LO på din söte katt! Tycker om ditt sätt att smyga in stämplat i alstret. Man hittar något nytt varje gång man tittar!

2009-01-08 @ 15:43:01
URL: http://lillis70.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0