Inspiration från Milo

Ni missar väl inte att beställa julkitet!
Måndagen den 20:e är ABSOULT sista dagen att beställa,
antingen genom mail eller genom att besöka butiken.

********************************

Här kommer lite mer inspiration från mig! Dessa kort kommer sedan att
kunna beskådas inne i Stämpelbodens mysiga affär. Om ni inte har besökt
affären live, så kan jag vamt rekommendera er att göra det. Det är ett helt
underbart litet rött hus mitt i Alingsås, och de som jobbar där är toppen!



Jag såg nu att jag hade använt ungefär samma färger som på bilderna
från affären... *s* Det här kortet blev jag inte så nöjd med faktiskt, det är
en klocka för mycket, och de där svirlarna vid blommorna kändes inte
helt rätt på detta kortet. Men ni får titta på det ändå. =)

Gumma, mulligGubbe med pondus




Ett sött litet kort att ge bort när någon döps, eller när någon är nyfödd,
eller varför inte till en god vän bara för att.

Alv med hjärta


Jag har präglat hjärtat med en embossingplatta i Cuttlebugen, och så har jag
stansat ut hjärtan med en stans. Svirlarna är en Revolution-die som man
kan använda i Cuttlebugen oxå. Jag har glittrat och använt glaze på
hjärtat för att få lite effekt.



Den här alven ville jag testa att göra åt det rosa hållet. Jag har alltid målat
den mörkare, och haft på lite murriga kort. Så det här var skoj att prova.
De små trollsländorna som flyger runt cirkeln är utstansade och glazeade.
Prickarna på sidorna på pappersremsan är oxå glaze.
(Hur klarar man sig utan glaze???) :)

 Stor Älva

Massa kramar från Milo

Kommentarer
Postat av: mia.t

Det sista kortet blev jag väldigt förtjust i! Gillar färgvalet och de läckra hörnen samt tårtpappret bakom.

Kram Mia

2009-07-22 @ 11:40:47
URL: http://miatsblogspot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0