Lite av varje från Milo

Hur har ni det i värmen? Eller regnet kanske man ska säga nu,
för det är väl det som är den här veckans väder. Jag hoppas att
det blir solsken snart igen!

Jag har gjort en namnskylt som jag ska ha på mig på maror och andra
träffar inom scrapbooking. Här kan ni få se hur den ser ut!








Rosor och spets kan man köpa hos Stämpelboden.




Jag och min Anna ska gifta oss, och så här ser inbjudningskorten ut.
Ringstämpeln är från ett tidigare kärlekskit. Hörnstämpeln och texten på hjärtat,
är från Stämpelbodens affär.
När det är inbjudningskort så ska de vara lite enklare tyckte vi.

Hörnstämpel stor Hörnstämpel liten

Brevbakgrund.




Mina barn kallar Anna för "Manna" istället för Mamma, så detta kortet
gjorde jag på beställning från dem till Anna på hennes födelsedag. =)
Tjejen och killen ska då föreställa mina barn.

Manga/skatare Tjej med kappa

Massa kramar, Milo

Kommentarer
Postat av: Christine

Med din fina namnskylt är det bara ett måste att få till en sådan själv, en utmaning jag ger mig själv.Ditt namn är det en stämpel?

Grattis till ert kommande bröllop, inbjudningskortet är underbar, enkel o fin.Även kortet till Manna är jätte härlig.

Kram

Älgen

2009-07-11 @ 13:49:59
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fin namnskylt absolut, fast jag tycker det är ganska svårt att se vad det står på den. Och är inte meningen med en namnskylt att tydligt visa vem man är?

jag hade satsat på lite mer enklare version istället. Syftet med den kommer liksom lite i skymundan när det är så mycket på den.

2009-07-14 @ 19:46:01
Postat av: Milo

Texten är utskriven från datorn! =) Älskar det typsnittet! Visa gärna din sen Älgen!!!



Jo, det är lite svårt att se texten på längre håll, men om man står/sitter nära, så syns det ganska tydligt! =) Och jag älskar ju massa krusiduller...



Kram på er

2009-07-15 @ 12:12:04
URL: http://mlilja.net
Postat av: Milo

Texten är utskriven från datorn! =) Älskar det typsnittet! Visa gärna din sen Älgen!!!



Jo, det är lite svårt att se texten på längre håll, men om man står/sitter nära, så syns det ganska tydligt! =) Och jag älskar ju massa krusiduller...



Kram på er

2009-07-15 @ 12:13:18
URL: http://mlilja.net
Postat av: Catta

Stort grattis till kommande bröllopet!!!



Vilken fin namnskylt, helt i min smak:) Spets o fjärilar med en lite mörk touch, läckert:)



Fint inbjudningskort med!

Lycka till med bröllopsbestyr :)



Kram!

2009-07-18 @ 14:53:35
URL: http://www.skymningslandet.net
Postat av: Anneth

Ascool skylt! Vad är det för typsnitt tro? Riktigt läckert...

2009-07-24 @ 10:13:34
URL: http://lillnettan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0