Stämplat!

Jag vill jättegärna att ni skriver vad ni vill se för motiv på olika kort här inne
i inspirationsbloggen! Skriv en kommentar med vad DU vill att jag
ska använda för stämplar på kort.

Utmana mig gärna!

Ibland så behöver även jag rolig inspiration! =)



Vi fick ett mail med den här fina boken. Och så här skriver Kerstin om sin bok:
Jag stämplade med versa mark och gnuggade på dekorating chalk.
Resultatet blev en loggbok för  ostindienfararen Göteborg.

Skepp



Det här tjusiga kortet har vår förra gästDT Petra gjort!

Betty med väska


Ni har väl inte missat de andra häftiga stämplarna i kollektionen Space Age?
Här nedan kan ni se dem! De är perfekta till tonårskort! Låt er inspireras! =)

Kram Milo

Betty i HjärtaBetty
Betty med hörlurarbö. Tanke o prat bubblor
Betty i fotölj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0