Kärlek, dop & bebisar från Milo

Bröllop, bebisar och dop går väl ganska bra hand i hand. De översta bilderna är
en gästbok till ett bröllop. Det är en kanonbra present om man vill föreviga sin
dag med lyckönskningar från gästerna.





Bokstäverna är utstansade med Cuttlebugen och alfabetet Fancy Pants.
Som ni ser så står bokstäverna upp ganska mycket, om nån vecka kommer
jag att förklara för er hur man gör egna chippisar! ;)



Bladen är lite styvare papper med skimrande rosor och de luktade så gott!

Brudpar, bärande



Det här kortet som jag gjorde till min bror och hans fru, vann jag förstapris
med på en av Stämpelbodens maror förra året! :)



Jag har haft glitterlim på vingarna, och glaze på hjärtat.

Alv med hjärta



Ödlan Östen är så söt!!! Här med några utstansade hjärtan i kanten och lite blommor.

 Draken Östen



För att inte tala om hur söta nallarna är!!! Jag är lite osäker på om den lilla
sittande nallen är Stämpelbodens gamla? Men, de andra två finns iaf i
affären. Det finns en annan sittande lite mindre nalle som passar bra oxå.

 Nalle
 Nalle sittande Nalle liggande



Och sen MÅSTE jag bara lägga in ett kort som jag har fått av min flickvän.
Hon var med på maran i februari, och studerade pysslandet lite på håll,
och när vi kom hem, så gjorde hon ett kort, och ett till... och ett till,
och nu är vi två som sitter och pysslar här varje dag. Trevligt med sällskap.
Hon som inte var ett dugg intresserad innan... *s* Men det ÄR roligt att pyssla!

SländaSlända 2

Visst är det fint! Hon är sååå gullig! :)


Kast ÄlvaSittande Älva

Massa kramar från Milo

NI GLÖMMER VÄL INTE ATT SKRIVA KOMMENTARER UNDER
FÖRRA INLÄGGET FÖR ATT VINNA BILJETTER TILL MÄSSAN I SKÖVDE!

Alla inlägg under lördagen 21 och söndagen 22 är med i tävlingen!


Kommentarer
Postat av: Helena Johansson

Jag såg dopkortet med nallar. Hur urgullig som helst.Man får många ideer att titta här i bloggen.

vårhälsningar från Helena

[email protected]

2009-03-22 @ 09:07:27
Postat av: Christine

Lika fina o underbara som alla dina andra alster. Gillar gästboken mycket...:)

Christine

2009-03-23 @ 10:12:37
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: Britt-Marie

Åh så mycket fint!! Jag blev också väldans förtjust i kortet med nallarna... :D

2009-03-23 @ 23:58:12
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: Setterfreak

Hej Milo

Allt är ju bara så underbart, gillar ju kortet med Östen....med "Dinesauriepapper" som Puck skulle säga....

Kram Setterfreak/Ulle

2009-03-24 @ 09:52:28
URL: http://setterfreak.blogg.se/
Postat av: Betty

Vilken underbar gästbok.ååååååå kortet med de underbart söta nallarna. Du får verkligen till de bra!

Kram Betty

2009-03-26 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0