Splash det är party, Morsan!!!





Ja barnen dom blir stora fort och man själv inte en dag äldre som puck sa till mig för ett tag sedan....
Tänkte visa detta kort som jag gjorde till en bloggParty utmaning....
Med snygga Betty som finns i shoppen och den matchande lilla blomman...
Fingrarna har jag målat och lackat med #d lack....
Detta kan kanske passa till dottern i 20 års åldern som ska resa med vännerna?



Jag gjorde en mask till Betty och Chalkade sedan med blått runt henne
och sedan utefrån och in med brunt chalk och stämplade blomman ton i ton....

Betty med väska


Älskar ju att kombinera stämplar och vad passar bättre en vatten till en tjej som lyssnar på radioskvall hela dagarna....
Vatten plumset är Stämpelbodens egna kollektion och betty med Lurar är engqvist design som finns i shoppen!
Splasch

Ja Ta och kombinera era stämplar det är jätte kul att maska i hop saker och man får bums nya favisar eller hur!
Betty med hörlurar

kram
Petraso

Kommentarer
Postat av: Christine

Fick se kortet på mässan, jätte härligt o verkligen ett annorlunda färgglad kort.

Christine

2009-03-09 @ 08:10:25
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: Milo

Coola färger ihop! Jag såg oxå detta på mässan! Häftigt!!!

Kram

2009-03-12 @ 02:12:00
URL: http://milo.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0