Missförstånd

Jag vill utreda ett missförstånd. Jag skriver det här i både inspirationsbloggen och tävlingsbloggen. Det har framkommit att det är många som har reagerat och blivit besvikna över att min flickvän/sambo har varit med och tävlat i konkortstävlingen som jag har lagt upp på Stämpelbodens blogg. Och för att räta ut era veck i pannan så vill jag tala om hur tävlingen har gått till.

Jag kommer med ett förslag till Puck om vad en tävling kan innehålla. Hon samtycker om hon tycker att det är ok. Hon bestämmer priser. Alla som vill vara med och tävla, dock inte vi i DT-gänget, skickar in sina kort. Jag lägger upp dem på bloggen så att ALLA (utom vi i DT-gänget) kan gå in och rösta. Sen mailar man sin röst till en mail som Puck har tillgång till, där hon kan läsa av alla röster. När röstningen är färdig, så lägger jag upp på bloggen vilka kort som fått flest röster.

Eftersom vi inte vill att det ska bli några missförstånd, och för att vi vill att det ska gå korrekt till, då många av mina vänner scrappar, och kanske vill vara med och tävla, så är det Puck som har huvudansvaret. Och jag vill absolut inte anklagas för att fuska, eller vara jävig, därför håller jag mig utanför tävlingen förutom att uppdatera vår blogg.

Det är inte rättvist att säga att man inte får tävla för att man är vän/flickvän med någon. Det vore tråkigt om man inte har samma rättighet som andra, bara för att man känner någon som är med i Stämpelboden-gänget.

Jag måste även få påpeka att kortet som vann, är det Anna som har gjort, och ingen annan. Besök gärna Annas blogg, för att titta mer på hennes fina kort! Vi har ganska lika stil, men vi sitter mittemot varandra och pysslar och det är jag som varit hennes inspirationskälla sen hon började göra kort för några månader sedan. Man måste ju börja någonstans innan man hittar sin egen stil.

Min åsikt är att ska man vinna, så ska man vinna med värdighet!

Kram Milo

Kommentarer
Postat av: Christina - Vedum

Tråkigt när det blir så. Det finns alltid folk som lyckas hänga upp sig på både det ena och det andra.

2009-05-24 @ 08:17:58
Postat av: Stamparina

Håller med! En av deltagarna är både min granne och vän och jag tror ingen klagade på det?! Som sagt: jag som DT har varken deltagit eller röstat när det gäller den här tävlingen ...

KRAM/Stamparina

2009-06-01 @ 10:18:21
URL: http://stamparina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0