Julkortstävlingen avgjord!

Nu har sista röstdagen passerat, och vi fick in 32 röster på dessa fina julkort.

PRISER:
1:a pris:
Julkitet som släppts för ett tag sen.
2:a pris: 2 valfria julstämplar från Stämpelboden
3:e pris: 1 valfri julstämpel från Stämpelboden


Vinnarna av julkortstävlingen är som följer...

*trumvirvel*

Tadam tadam tadam!!!









Nr 7 fick flest röster & vann förstapris




Nr 6 kom på andraplats





Nr 1 vann tredjepris.


Jättegrattis till er alla tre, och tack även till er andra som var med
och tävlade! På återseende!

Kram Milo och Stämpelbodengänget


Kommentarer
Postat av: Kamilla

OOOoooOOOooo jag skrek så högt när jag såg detta så nu är nog halva familjen döv ;) ...och defenitivt klarvaken!

Sååå underbart glad jag blir!

TACK snälla ni som röstat på mitt kort ♥♥♥

KRAM!!!

2009-09-02 @ 21:21:16
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: stämpelboden

Grattis till er alla och till alla som kom på 4:e plats...så otroligt många fina kort har vi aldrig sett på en o samma gång .

Glöm nu inte att kontakta oss så att vi kan skicka er vinst så snart som möjligt.

PuckoAnnika



2009-09-05 @ 06:57:57
Postat av: Ulrika

Tack Stämpelboden för en rolig tävling och den fina vinsten som låg i lådan idag! Ser fram emot att skapa fler julkort med era stämplar ... :)

2009-09-10 @ 17:54:46
URL: http://ullespyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0