Falskt linne, del 2


Hallå! :-)

Nu kommer fortsättningen på "Falskt linne" där jag visar några mer exempel ...

Klicka HÄR så kommer du snabbt till förra inlägget för att få veta hur man gör!




Till detta kort har jag använt dessa stämplar:

Älvsiluette 1  och   Älvsiluette 2

+ denna underbara och användbara swirl:


Swirl1 vänstersvängd


På detta kortet har jag dragit rivjärnet i runda cirklar, det blir fart i bilden:



Stämplarna som jag använt är:

Motorcykel 2

Text


I helgen ska jag på en rolig pysselträff, yippie!!! Jag hoppas förstås att det blir en hel del korttillverkning!
Vi får se vad som kommer härnäst ..... :-)

Kram
/Stamparina
 



Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Carina! Vilka inderbara bakgrunder det blir med den här tekniken. Tack för inspirationen.

Kram Annika

2009-04-24 @ 12:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0